Saturday, 26 November 2016

SUSTAINED RELEASE VITAMIN C

Assalamualaikum...

Pernah tgk piramid makanan tak...utk dapat pemakanan yg seimbang kena mkn sayur dan buah lebih byk..cukup tak kita ambik dlm sehari..bergantung pd diri sendirila kan.. Kalau tak cukup meh  ambik vit c.. setiap keluarga  patut ada sustained release vitamin c 500mg... Korang tahu tak 1 biji vitc bersamaan 7 biji oren...sanggup mkn byk tu sekaligus setiap hari hehe...

Ada org kata membazir je sebab vitamin c ni tak serap semua sekali dlm badan kita... tapi vit c shaklee ni akan membebaskn100 mg kedlm tubuh kita setiap jam jd tak de pembaziranlah...kan

Banyak kebaikan vit c ni..
🌻meningkatkan sistem imun menentang
     Infeksi bakteria dan redikal bebas. -selalu demam, batuk selsema
     Seb. Kurang pertahanan, kurang vit c.
🌻membentuk kalogen -utk menghalang kulit bkedut n otot lembik.
🌻memperbaiki simtom pendarahan  - gusi berdarah,lebam pd kulit,kulit
       Kering dan kasar..seb kurang vit c.
🌻memerangi kanser - antioksida, mampu melawan kanser. 
🌻mencantikkan kulit - ambik vit c setiap hari mampu mwncerah kulit.
🌻membaiki insomnia - stress n keresahan.
🌻mengekalkan kolestrol sihat.- mgurangkan kolestrol n tekanan darah
   
Insyaallah.. kalau hakak ni jutawan hakak akan bagi kat rakyat malaysia ni.. sorang satu...🙊🙊 supaya dorang dpt amalkan sepanjang masa..nak elak dari pelbagai jenis penyakit ...betullah semua dah ditetapkan tapi kita kena berusaha dan berikhtiar...mencegah lebih baik dari merawat..

Jom siapa nak amal vit c  n nak tahu lebih lanjut..
Whatsapp 0129810664.
#tsunamishaklee
#liveamazing
#tim6awesome

No comments:

Post a Comment

Find us on Facebook