TIP UNTUK MENCAPAI IMPIAN DALAM BISNES ONLINE


Assalamualaikum,

Tahun 2016 akan melabuhkan tirai tak lama lagi.  kita dah nak masuk tahun baru 2017.   berusaha lebih lagi untuk mencapai target tahun 2017 ..moga allah mendengar apa yg diimpikan..

Walaupun baru tahun ni   mula berkenalan dgn bisnes Shaklee, akk bersyukur sebab terus diberi kepercayaan oleh sahabat n keluarga  untuk mendapat nasihat ttg  shaklee dan dapat berkenalan dgn teambonda yang sangat baik hati...sedia membantu dan memberi tunjuk ajar walaupun akk jauh.

Bukan mudah buat akk yang jenis tak banyak cakap dan malu ni nak bercerita kat orang yang  akk ni pengedar sah Shaklee tau.. dan akk sekarang menjadi semakin tidak kisah, yang penting buat... Alhamdulillah.. sikit demi sikit  perasaan itu dapat dikikis, akk jadi lebih yakin dan berani. Malah perasaan syukur dan gembira bila ada customer-customer yang dengan rela hati memberi feedback dan review selepas beberapa waktu menggunakan Shaklee.

Insyaallah lepas ni akk akan berusaha lebih lagi dan berdoa agar dapat   customer2 dan anak-anak Shaklee yg  baik hati dibawah www.flowervit.blogspot.my dan juga agar akk terus istiqomah dalam shaklee ini... terus maju lagi.
Disamping dapat naik rank  serta  dapat merasa reward2 shaklee akhirnya...insyaallah..
Ingin bersama shaklee  hubungi kak norma 0129810664.

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeefect
#tim6awesome
#pengedarshakleekualaterengganu
#pengedarshakleebukitjelutong
#pengedarshakleesabah
#pengedarshakleesarawak
#pengedarshakleeberunei
#butikcasalwabukitjelutong



No comments